• USOSweb
  • PolskiPolski
    • PolskiPolski
    • EnglishEnglish
Instytut Anglistyki UŁ
  • Aktualności
  • Instytut
    • Struktura
    • Władze
    • Historia
    • Projekty badawcze
    • Projekty edukacyjne
    • Biuletyn
    • Lista pracowników
    • Dyżury pracowników
    • Zespół ds. dydaktyki
    • Media
    • Partnerzy
  • Studenci
    • Plany zajęć
    • Zasady i regulaminy
    • Grupy studenckie
    • Programy studiów
    • Opisy kursów
    • Terminy egzaminów
    • Nieobecności
    • Praktyki zawodowe – FAQ
    • Koła naukowe & ERIC
    • Prace dyplomowe
    • Egzaminy dyplomowe
    • Stypendia i pomoc materialna
    • Rada studentów
    • Wyróżnione prace dyplomowe
  • Kandydaci
    • 5 powodów, dla których warto studiować na łódzkiej anglistyce
    • Kierunek Filologia Angielska
    • Zasady rekrutacji
    • Studia podyplomowe
  • Kontakt
  • Szukaj
  • Menu Menu
  • Facebook
  • Instagram
  • Mail

Hinton Martin, dr hab.

O mnie

Martin Hinton jest wykładowcą specjalizującym się w retoryce i argumentacji, a także gramatyce angielskiej i piśmie akademickim. Dołączył do wydziału w 2014 roku. Jego zainteresowania badawcze dotyczą teorii argumentacji oraz filozofii języka i lingwistyki. http://filologia.uni.lodz.pl/hinton/

Publikacje

Publications

Orcid: 0000-0003-0374-8834

PBN: https://pbn.nauka.gov.pl/core/#/profile/public/5e709407878c28a0473b50e3

Edited Volumes

Hinton, M. (2016) Evidence, Experiment and Argumentation in Linguistics and the Philosophy of Language. Frankfurt am Main: Peter Lang.

Marczak. M & M. Hinton. (2015) Contemporary English Language Teaching and Research. Newcastle: Cambridge Scholars Publishing.

Articles

Hinton, M. (2017) Slippery Slopes and Other Consequences. Logic and Logical Philosophy. DOI: http://dx.doi.org/10.12775/LLP.2017.028

Hinton, M. (2016) Identity as Argumentation: Argumentation as Identity. In Ciepiela, K. (ed) Identity in Communicative Contexts. Łódź Studies in Language Vol.48..Frankfurt am Main: Peter Lang.

Hinton, M. (2016) Lies, Damned Lies and Linguistic Intuitions. In Hinton, M. (ed) Evidence, Experiment and Argumentation in Linguistics and the Philosophy of Language. Frankfurt am Main: Peter Lang.

Hinton, M. (2015) The Individualisation of Language Teaching in the Modern Classroom. In Gonigroszek, D. (ed) Foreign Languages and Cultures: New Educational Contexts.Piotrków Trybunalski: NWP.

Hinton, M. (2015) Changes in Received Pronunciation: Diachronic Case Studies. Research in Language. Volume 13, Issue 1, 21–37

Hinton, M. (2015) Mizrahi and Seidel: Experts in Confusion. Informal Logic. Volume 35, No. 4, 539-554

Hinton, M. (2015) Alternatives to intuition in Linguistics Research In Kosecki, K. & J. Badio, (eds) Empirical Methods in Language Studies. Łódż Studies in Language Vol.37. Frankfurt am Main: Peter Lang.

Hinton, M. (2015) The individual differences myth and how to respond to it. In Marczak. M & M. Hinton (eds) Contemporary English Language Teaching and Research. Newcastle: Cambridge Scholars Publishing.

Hinton, M. (2015) The Cecily effect – a pilot study. Ecosystems of the Foreign Language Learner: Selected Issues: In Piechurska-Kuciel, E & M. Szyszka, (eds) Ecosystems of the Foreign Language Learner: Selected Issues. Springer

Hinton, M. (2014) Aptitude as a cognitive/affective construct and its role in the language classroom. Konin Language Studies, Vol. 2, No.2/2014.

Hinton, M. (2014) The Bold and the Beautiful: How Aspects of Personality Affect Foreign Language Pronunciation. Research in Language. Volume 12, Issue 3, Pages 217–232, ISSN (Online) 2083-4616,DOI: 10.2478/rela-2014-0003, October 2014

Hinton, M. (2013) An aptitude for speech: the importance of mimicry ability in foreign language pronunciation. In Waniek-Klimckak, E. & L.R. Shockey (2013) (eds.) Teaching and researching English accents in native and non-native speakers. Berlin Heidelberg: Springer-Verlag.

Hinton, M. (2013) Can we teach communicative competence and should we try? In Grabowski, A., Graca, J. & L. Smutek (2013) (eds.) Problemy współczesnej neofilologii. Tarnów: PWSZ w Tarnowie.

Hinton, M. (2013) Is language learning aptitude better considered a cognitive or an affective variable? In Kuczyński, M. & L. Szymański (2013) (eds) Language, thought and education: across systems. Zielona Góra: University of Zielona Gora Press.

Hinton, M. (2011) The Assessment of Aptitude: Past and Future. In Krakowian, P. (2011) (ed.) Łódź Papers in Language Testing. Warsaw: Scholar.

Kontakt

E-mail: martin.hinton@uni.lodz.pl

Instytut Anglistyki Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Pomorska 171/173
90-236 Łódź

+48 42 664 52 21
email: anglistyka@uni.lodz.pl

© Copyright - Instytut Anglistyki UŁ
  • Facebook
  • Instagram
  • Mail
Kosecki Krzysztof, dr hab. prof. UŁ Pskit Wiktor, dr
Scroll to top