Jako rodzimy użytkownik języka angielskiego, który zawodowo zajmuje się jego nauczaniem, wyznaję zasadę, że najlepiej uczyć go, stwarzając naturalne sytuacje komunikacyjne. Bardzo pomocne są również metody pobudzające kreatywność oraz sprawiające naturalną przyjemność uczącemu się. Interesują mnie wszystkie obszary języka oraz metodologii uczenia, ale szczególną wagę przykładam do wyrabiania umiejętności pisania opowiadań, przyswajania słownictwa oraz do umiejętności szybkiego czytania. W Instytucie Anglistyki Uniwersytetu Łódzkiego prowadzę zajęcia z „Integrated Skills”. Mam szerokie doświadczenie zawodowe, którego nabrałem pracując w szkołach podstawowych, w liceach oraz na uczelniach wyższych w Anglii i Szkocji, a także w Czechach i Hiszpanii.
Erasmus+
Udział w warsztatach przygotowujących kandydatów na studia do szybkiego czytania oraz do interpretacji danych naukowych (czerwiec 2015, Politechnika w Chemnitz, Niemcy)
Publikacje:
3 Ways of Making Reading Fun & Active. (April 2019 IATEFL.PL Online Post-Conference Journal, pp.38-39)
Alternative Approaches to Dictation. (March 2016 IATEFL.PL Post-Conference Newsletter, pp.13-14)
Kontakt: charles.ivamy@uni.lodz.pl,
Gabinet: 4.01