10 najlepiej ocenianych wykładowców IA (lato 2022/2023)

Na podstawie ankiet USOS wypełnionych przez studentów pod koniec semestru letniego 2022/23 udało się wyłonić 10 wykładowców Instytutu Anglistyki, których zajęcia spotkały się z najbardziej pozytywnym odbiorem wśród uczestników. Z wielką radością prezentujemy zestawienie poniżej (nazwiska w porządku alfabetycznym), serdecznie gratulujemy wyróżnionym i dziękujemy studentom za wysiłek włożony w wypełnienie ankiet. Najbardziej trafne komentarze publikujemy obok nazwisk poszczególnych wykładowców:

  • Mikołaj Deckert: Szacunek do studentów, brak presji na zajęciach, bardzo ciekawa tematyka zajęć, omawianie interesujących problemów.
  • Izabela Grabarczyk: Zajęcia były czystą przyjemnością. Wykładowczyni umiejętnie przekazuje wiedzę oraz szerzy miłość i pasję do przedmiotu. Daje także wyczerpujący feedback, który bardzo pomaga w poprawieniu wyników.
  • Monika Kocot: Były to jedne z niewielu zajęć w formie warsztatu, co zdecydowanie pomogło nam zebrać nowe umiejętności w efektywny sposób. Dzięki tej formie przedmiotu, całość grupy mogła być zaangażowana przez cały semestr, jeśli nie poprzez wykonanie (bardzo ciekawego) projektu, to przez dyskusję na temat tłumaczeń innych studentów. Zajęcia te wydają się bardzo pomocne w kontekście pracy tłumacza
  • Małgorzata Kurzejamska-Kopania: Zajęcia prowadzone w sposób zrozumiały, uporządkowany. Zawsze wiadomo z czego należało się przygotować, materiały do nauki (w ramach dodatkowych ćwiczeń lub dla osób nieobecnych) były dostępne. Bardzo dobra komunikacja ze studentami, szybkie odpisywanie na wiadomości oraz zaangażowanie w to, by nikt nie poczuł się gorszy czy pokrzywdzony.
  • Aleksandra Majdzińska-Koczorowicz: Zajęcia odbywały się zgodnie z planem, bardzo dobra organizacja, ciekawe tematy, możliwość zadawania pytań, pomoc w wyjaśnieniu problematycznych kwestii, poczucie humoru.
  • Paulina Pietrzak: Część praktyczna była bardzo pomocna, by zrozumieć założenia teoretyczne. Przygotowanie dodatkowych materiałów, by można było ćwiczyć umiejętności przed egzaminem - niezwykle pomocny sposób wsparcia studentów.
  • Agnieszka Rasmus: Realne zaciekawienie pomysłami studentów i ich opiniami, otwartość, świetna komunikacja, przyjemna forma zajęć, po prostu zajęcia, na które chodzi się z przyjemnością.
  • Maria Szymańska: Zajęcia były bardzo dobrze zorganizowane, wszystko było przemyślane i poukładane. Ogromny plus za różnorodność materiałów, które sprawiały, że zajęcia były bardziej angażujące oraz za nawet najkrótsze powtórki przerobionego materiału, które pozytywnie wpływały na jego zapamiętywanie.
  • Olga Trendak-Suślik: Dokładny plan przeprowadzenia zajęć, brak chaotyczności i wykorzystanie różnych sposobów na przekazanie wiedzy. Zajęcia z Panią Doktor mijały bardzo szybko i mimo dużej ilości materiału nie były męczące. Bardzo podobały mi się różnorodne ćwiczenia, które pomagały w zapamiętaniu dużej ilości słownictwa.
  • Anna Wieczorek: Pani doktor Wieczorek jest przesympatyczną i ciepłą osobą, potrafiącą przy tym doskonale przekazać wiedzę. Zajęcia były bardzo dobrze zorganizowane, czas zawsze w pełni wykorzystany.